.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست 2 روزه نمایندگان مازندرانی با نماينده وزير بازرگاني

دبير مجمع نمايندگان مازندران گفت: وزارت بازرگاني برنج محلي شمال كشور را توافقي خريداري مي‌كند.

به گزارش شمال نیوز ، احمدعلي مقيمي با اشاره به نشست ديروز و امروز نماينده وزير بازرگاني براي ساماندهي محصول مركبات و برنج شمال در استان مازندران در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: درباره وضعيت برنج كم‌محصول ( طارم و ارقام محلي) كه مورد دغدغه كشاورزان و نمايندگان بود جلسه‌اي توسط مجمع نمايندگان با وزير بازرگاني در هفته گذشته برگزار و در آن جلسه مقرر شد هيئتي از وزارت بازرگاني براي بررسي و بازديد ميداني از مازندران و انبارهاي اين استان اعزام شوند كه اين مهم در روز گذشته و امروز اتفاق افتاد.
وي با اشاره به تاكيد وزارت بازرگاني و گمرك مبني بر عدم واردات برنج و مركبات تصريح كرد: به مسئولان وزارت بازرگاني اعلام شد كه چيزي كه در جامعه مشاهده مي‌شود نشان از ورود برنج خارجي به بازار كشور بود كه اين مهم به وزارت بازرگاني متذكر شد.
نماينده نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: با حساسيت شخص وزير بازرگاني و دولت براي ساماندهي بازار مركبات و برنج، اين گروه به رياست دكتر بازرگاني معاون وزير بازرگاني وارد مازندران شدند كه با مصوباتي در سازمان بازرگاني مازندران همراه بود.
مقيمي با اشاره به اينكه در بازديد‌هاي ميداني هيئت ويژه وزارت بازرگاني گزارش‌هاي مسئولان استان مورد تاييد قرار گرفت، گفت: در اين جلسه مقرر شد وزارت بازرگاني برنج كم‌محصول را با قيمت توافقي از كشاورزان خريداري كند.
وي خاطر نشان كرد: همچنين در بخش مركبات مقرر شد وزارت بازرگاني فضاي مراكز توزيع در سراسر كشور را رايگان در اختيار باغداران قرار دهد كه با دو برابر شدن تعداد مراكز موافق شد.
مقيمي با تاكيد بر پرداخت مابه‌التفاوت برنج خارجي مصوب جلسه هيئت وزيران سال گذشته به كشاورزان اضافه كرد: براي اين منظور 80 ميليارد تومان اعتبار تصويب شد كه چگونگي توزيع آن در بين كشاورزان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
دبير مجمع نمايندگان مازندران در پايان با اشاره به اين نكته كه تاكنون برنج‌هاي پرمحصول با قيد 15 درصد شكستگي خريداري مي‌شد، افزود: در اين جلسه مقرر شد برنج پرمحصول كشاورزان مازندران تا 20 درصد شكستگي توسط دولت خريداري شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 بهمن 1387
آیا در این جلسه چای و میوه خارجی میل شد ؟! آیا ناهار برنج خارجی میل شد ؟! فکر نمی کنید کمی دیر شده است ؟؟؟!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.